Dit næste kassesystem er ikke et kassesystem

Teknologi udvikler sig. Det samme gør dit kassesystem. Du skal erstatte dit gamle, uhandy kassesystem med et moderne af slagsen. Internt kalder vi det RestaurantOS, du må stadigvæk gerne kalde det et kassesystem.

Mere end 1500 restauranter bruger QuickOrder i dag.

Kassesystem

Hjertet i din restaurant

Saml alt i dit kassesystem – og det gør nemt for dig selv, og dine gæster. Det er nemmere at komme i gang, end du tror. Det er ligesom at åbne en ny iPhone. Pak ud, sæt i, sæt i gang.

Du kan håndtere alt fra din iPad. Med QuickOrder-appen har du din restaurant lige ved fingerspidserne, hele dagen, altid.

Dine gæster, deres behov. Ingen er ens. Du kan tage imod bestillinger ved skranken, ved gæstens bord eller online. Dine gæster bestemmer. Enkelt.

Login in QuickOrder Backoffice på farten og følg med i realtid. Tjek din tal, tjek ordre, tjek alt – ligegyldigt, hvor du befinder dig.

De helt rigtige funktioner til din restaurant

Driv nemt flere restauranter
Driv nemt flere restauranter
Kend til din bedst performende restaurant. Hvad gør den godt - og knap så godt? Bliv inspireret til forbedringer.
Vejrforhold
Vejrforhold
Sammenlign dine salgstal med vejret. Denne indsigt kan du bruge, når du skal bestille plastikkrus til næste hedebølge.
Statistik på borde
Statistik på borde
Se hvilke borde i din restaurant, som klarer sig bedst.
Medarbejderperformance
Medarbejderperformance
Få indsigt i dine tjeneres performance. Du kan sammenligne table turn og salgstal, som er brugbar viden, når du skal videreuddanne dine tjenere.
Integration til bogføring
Integration til bogføring
QuickOrder Kassesystem er direkte integreret til dit bogføringssystem. Det gør bogføring lettere end nogensinde.
Gavekort
Gavekort
Design din restaurants eget gavekort. Både medarbejdere og gæster kan få glæde af dem.
Vagtplanlægning

Smilene i din restaurant

Det bliver sjovere at gå på arbejde, når alle er enige i planen. Ingen tvivl, ingen tilfældigheder. Det er ikke kun god forretning, det er godt lederskab. Vejen dertil er enkel: Du sætter din restaurants brikker sammen med QuickOrder Vagtplanlægning.

Stempeluret giver indblik i, hvem der er på arbejde, og hvem der ikke er. Brug funktionen til at lave løn. Du misser aldrig en detalje.

Saml al intern kommunikation ét sted. Send e-mails og SMS’er direkte fra modulet. Gå aldrig glip af vigtige informationer.

Opret vagtplaner, så alle i restauranten har det fulde overblik over deres vagter. Det har aldrig været nemmere at se, bytte eller aflyse vagter med byttebørsen.

De helt rigtige funktioner til din restaurant

Intern kommunikation
Intern kommunikation
Du kan sende beskeder ud til alle i restauranten. Enten privat mellem jer to eller i en fællesbesked.
Geo-lokationsbaseret arbejdstimer
Geo-lokationsbaseret arbejdstimer
Når en medarbejder møder på arbejde, skal der checkes ind. Det er først, når dine medarbejdere er i restauranten, at de kan checke ind. Sådan sikrer du, at alle får den præcise løn, som de skal have.
Statistikmodul
Statistikmodul
Sammenlign omsætning med dit antal af medarbejdere, og hvor meget du betaler i løn.
Godkend vagter
Godkend vagter
Lad dine medarbejdere skifte vagt. Du skal godkende vagtskiftet, som du kan gøre fra telefonen.
Vagtbytte
Vagtbytte
Tillad dine medarbejdere at bytte vagt. Du kan enten acceptere eller afvise deres anmodning.
Vagtplan
Vagtplan
Du kan lægge vagtplan så langt ud i fremtiden, som du vil. Det er nemt for dig at lave ændringer.
Bordbooking

Puslespillet i din restaurant

Det har aldrig været nemmere at håndtere dine borde. Fra bordreservation til levering af mad. Med Bordbooking fra QuickOrder er det nemt at tilføje, fjerne, omrokere og endda arrangere større bespisninger. Du kan ændre din bordopsætning hver dag, hvis du har behov for det.

Ved at indlejre en lille kode (også kaldet snippet) på din hjemmeside, kan dine gæster reservere bord direkte på din egen hjemmeside. Smart, hurtigt.

Mindsk chancen for no-shows. Dine gæster påmindes om deres bordreservation pr. SMS. Du skal ikke længere bekymre dig om, hvorvidt gæsterne husker deres reservation.

Er bordet optaget, er det reserveret? Med et visuelt overblik er du altid sikker på, hvilke borde er ledige, hvilke der bliver ledige, og hvilke der er optaget. Nej tak til dobbeltbooking.

De helt rigtige funktioner til din restaurant

Design din restaurants bordplan
Design din restaurants bordplan
Det er nemt at designe din restaurants bordplan. Det får du gavn af, hvis du rykker rundt på borde.
SMS-påmindelse
SMS-påmindelse
Det mindsker no-shows at sende disse påmindelser ud. Mind gæsten om, at I glæder jer til at tage imod dem senere.
Samlet gæsteliste
Samlet gæsteliste
Du kan se, om gæsten har været i din restaurant før. Når en gæst booker et bord, bliver deres oplysninger gemt.
Automatisk bordvalg
Automatisk bordvalg
Når det kniber med pladsen, vælger systemet de mest optimale pladser, som fylder restaurant på bedste vis.
Walk-in eller opringning
Walk-in eller opringning
Du kan se aftenens bordplan. Når du bliver ringet op af en gæst, kan du hurtigt svare på, om der er plads til flere.
Online booking
Online booking
Lad dine gæster reservere bord direkte fra din hjemmeside. Du vil kunne se reservationen direkte i QuickOrder Kassesystem.
Takeaway

Takeaway fra din restaurant

Få flere bestillinger i din restaurant uden ansigt-til-ansigt kommunikation med gæsten. Det hele foregår fra din hjemmeside. Hvis du vil lykkedes med online markedsføring, din hjemmeside og din Instagram-profil er det her, du starter.

Nu kan du få endnu flere bestillinger – til kun 6% transaktionsgebyr.  

Det er lige så nemt som at skrive i Word. 

Køkkenet skimter, de går i gang, maden er klar. 

Gæsten vælger selv, det er god service.

De helt rigtige funktioner til din restaurant

Lav reklamekampagner
Lav reklamekampagner
Du får ny rig mulighed for at lave annoncer målrettet din gæster, som får dem til at komme tilbage.
Hurtig og nem udskiftning
Hurtig og nem udskiftning
Du laver hurtigt dine ændringer i menukortet. Det har aldrig været lettere at lave dagtilbud.
Få din egen app
Få din egen app
Din restaurant får sin helt egen app, som dine gæster kan bestille fra.
Mere mersalg
Mere mersalg
Bestilling over telefonen gør gæsten mere tilbøjelig til at købe lidt ekstra.
Statistik
Statistik
Du bliver klogere på dine gæster, når du læser dine salgstal. Der er indsigter til vækst.
Modtag bestillinger ligegyldigt placering
Modtag bestillinger ligegyldigt placering
Ligegyldigt din gæsts placering kan de bestille fra din restaurant.
Selvbetjening

Kontaktfrihed i din restaurant

Forestil dig din restaurant: Din gæst finder selv et bord, sætter sig og finder mobilen frem og scanner en kode med kameraet – som videresender gæsten til din restaurants helt egen app. Herfra bestiller gæsten, køkkenet modtager ordren, de laver maden, hvorefter tjeneren serverer.

Nu kan du få endnu flere bestillinger – til kun 6% transaktionsgebyr.  

Det er lige så nemt som at skrive i Word. 

Køkkenet skimter, de går i gang, maden er klar. 

Gæsten vælger selv, det er god service.

De helt rigtige funktioner til din restaurant

Nem opsætning
Nem opsætning
Du vil blive overrasket over, hvor let og hurtig implementeringen rent faktisk er.
26% større gennemsnitsordre
26% større gennemsnitsordre
Vores statistik viser, at din gennemsnitordre kan vokse, når du overlader bestillingen til gæsten.
Genkend gæsten
Genkend gæsten
Om gæsten har besøgt din restaurant før, vil du få af vide.
Vis dit brand
Vis dit brand
Ingen restaurant er ligesom din restaurant. Lad det forblive sådan.
Dybgående statistik
Dybgående statistik
Se, hvad dine gæster bestiller, hvornår og hvor.
Allergener
Allergener
Lad gæsten tilføje sine allegener, som dit køkken skal kende til.