Pressekit

Tidligere presseomtale:

Historien om QuickOrder

Ikke den sædvanlige start-up fortælling

Det startede med et problem, som vi ville løse. Planen var at lave et digitalt menukort. Selvfølgelig skulle vi bruge teknologi til det. Og vi droppede også ud af gymnasiet. På mange måder er QuickOrder ligesom andre start-ups.

Fem skrøbelige år er lagt bag os, fordi det er nu ikke et spørgsmål, om vi overlever, men hvor store, at vi bliver.

Men de færreste har overlevet så turbulente tider, som vi har.

Det startede med, at vi lavede forretningsplanen om. Nu ville vi lave et kassesystem. Det var klogt af os, men hold op, hvor vi var heldige. Få dage inden bankmanden burde ringe, så fik vi et samarbejde med fødevaregrossisten Foodservice Danmark… indtil de så ikke længere troede på os (læs: de fik nye direktører). Nu er det slut, tænke vi. Men nej, det lykkedes sgu.

I dag sidder vi i dag med tre engagerede investorer i ryggen. Fem skrøbelige år er lagt bag os, fordi det er nu ikke et spørgsmål, om vi overlever, men hvor store, at vi bliver.

Længe leve restauranter!

– QuickOrder-teamet

ETABLERET

2014

FOUNDERS

5

INVESTERINGER

20 mio. kr.

KUNDER

350+

Brand

Visuel identitet

Brand

Billeder

Information

Kontakt QuickOrder

Mads Wedderkopp
Tlf. 27 85 09 87
kontakt@quickorder.dk

Kochsgade 31D
5000 Odense C