Medie- og pressekit

Herunder er diverse pressebilleder og kontaktinformationer på relevante personer i QuickOrder.
Læs videre
Presse kit

Download vores pressekit.

Download

Historien om QuickOrder

Det QuickOrder, som i dag bliver brugt af over 500 restauranter, startede med et ærgerligt cafébesøg i Odense. En venneflok var ude og drikke øl. De ville have endnu en øl, og det var tæt på umuligt.

I det øjeblik blev ideen til QuickOrder født. De fem venner valgte sammen at tage udfordringen op. De ville hjælpe restauratører med at drive en mere effektiv (og bedre) restaurant, og et iPad-baseret kassesystem skulle have hovedrollen. 

De fem venner droppede ud af gymnasiet for at forfølge drømmen

2018: Nu eller aldrig.

Dårlige beslutninger og virksomhedens første ansættelse gjorde 2017 til et dårligt år. Flere restauranter valgte godt nok QuickOrder, men balancen skrumpede, og de skulle have investering … ellers ville drømmen kollapse og ejere og ansatte ville stå uden job. Utroligt nok lykkedes det i allersidste øjeblik, få dage inden banken ville kræve betaling, og ejerne kunne fortsætte deres arbejde. 

Ingen tilbagegang

I begyndelsen af 2019 var der ingen vej tilbage. Langt om længe faldt brikker på plads. Virksomheden voksede og voksede. Flere restauranter, flere ansatte.

Første markedsekspansion

I 2019 ekspanderede QuickOrder til Norge. 

Kassesystem 2.0

Målet er i dag, at gæsten får en oplevelse, som de kommer tilbage efter. De kan spise i restauranten eller vælge takeaway, oplevelsen vil altid være restaurantens styrke. Fra start til slut. Fra booking til betaling. 

Tiden er inde. Ikke i morgen, ikke på søndag, nu. 

Dette er QuickOrder.

Kom i kontakt med os

QuickOrder HQ

Møllekajen 7, 2. th.
5000 Odense C
Denmark

+45 71 99 26 24
COO
Mads Wedderkopp
+45 27850987
Head of Marketing
Asger Teglgaard
+45 53347763