+45 71 99 26 24

kontakt@quickorder.dk

QuickMenu

Elektronisk menukort

quickorder-full

Læs mere om QuickMenu

Fremtidens menukort er landet. Det er kommet for at blive, fordi det sparer ressourcer og giver gæsten frihed til selv at bestille.

Sådan fungerer fremtidens selvbetjening

Uden forstyrrelser kan gæsten bestille. Herefter får køkkenet bestillingen, så kokken kan gå i gang. Under maden er der rig mulighed for mersalg, fordi med det digitale menukort er alt kun er ét klik væk.

Øget salg

Bedre service

Ingen misforståelser

Indblik i dine gæster

Bliv verdensmester i mersalg

Når glasset er tomt, og den ekstra øl kun er ét klik væk, så bestiller gæsten ofte mere. Det tager kun 5 sekunder for gæsten, og du vil uden brug af energi skabe mersalg.

Vil du gerne høre mere?

Få mere at vide

En hjælpende hånd til det vigtigste i din restaurant

Alle restauratører er enige: Servicen er noget at det vigtigste i restauranten. Og netop det gør QuickMenu en forskel for, fordi systemet frigiver tid til service, fremfor alt det praktiske - eksempelvis at indtaste gæstens bestillinger. Gæsten kan vel gøre det selv.

24 timers support. Hele året.

Ét samlet system

Alle bestillingerne bliver automatisk sendt til kasseapparatet, ud i køkkenet og i E-conomic. Du får ikke bare det elektroniske menukort, du får ét samlet system, du kan bruge til at vækste din forretning.

Vi samarbejder med

QuickOrder © 2014 – 2019 • Kochsgade 31D, 5000 Odense C • Tlf: +45 71 99 26 24 • CVR: 36422459