phone Created with Sketch. +45 71 99 26 24
mail Created with Sketch. kontakt@quickorder.dk

QuickPOS

Kassesystem til restauranter

front-hero-image

Læs mere om QuickPOS

Tiden er kommet til, at din restaurant skal være lønsom. Og det kan du opnå med QuickPOS, som er et kassesystem til restauranter.

Hurtigere, hurtigere og hurtigere

Du arbejder hurtigere og klogere med QuickPOS. Det er en nødvendighed, hvis du vil have byens mest profitable restaurant. Du kommer derfor til at glæde dig over systemets mere end 20 funktioner - læs mere.

Indbygget printer

Indbygget kasseskuffe

iPad baseret

Moderne design

Tillykke, det går godt!

Når du logger ind på QuickPOS, får du svar på, om det går godt eller skidt. Systemet overvåger din omsætning – og eksempelvis hvilke tjenere, som klarer sig særligt godt. Disse indsigter er guld værd for restauranten, som vil vækste.

Vores kunder elsker os

"Systemet har haft en fantastisk virkning. Vi har fat i gæsterne lige når de ankommer, og med en buffist i baren, sparer det rigtig meget tid. Men sælg det venligst ikke til mine kollegaer i Gilleleje, haha."

- Michael Jørgensen, Bistro No 3

Se casen

Du har brug for alt dette

Bonprinter, kassesystem og betalingsterminal. Du får det hele med, når du har QuickPOS. Og selvfølgelig kan du dele betalinger op og udstede gavekort.

Prøv QuickPOS gratis i 14 dage

Opret konto

Til en pris, hvor alle restauranter kan være med

For kun 500 kr. om måneden - ja, den er god nok – bliver du ejeren af markedets nok mest moderne kassesystem. Det tjener du hurtigt hjem, når du oplever effektiviteten.

Månedlig omkostning

500 kr.

pr. md.

Alle funktioner

Inkl.

Integrationer

Gratis

Software opdateringer

Gratis

Telefon support

Gratis

Engangsudgift

quickpos-fee

iPad

Star mPOP (kasse m. printer)

Opret gratis konto

Automatisk bogføring

Dine salgstal bliver automatisk synkroniseret med din E-conomic konto. Du sparer derved din revisor for at indtaste dine tal manuelt hver dag. Læs mere om integrationen

Har du overvejet at gå fra dit nuværende kassesystem?

Så er der en, du skal møde.

Det her er QuickPOS – et kassesystem til restauranter. I to kan få det rigtig godt sammen.

Uhha, du læser videre… Er det nu en god ide? Du har jo allerede et kassesystem til din restaurant.

Det kan være svært at gå fra sit nuværende kassesystem. Du er måske i tvivl? Skal I blive sammen og kæmpe videre, eller skal du gå din egne veje? Lad os finde blokken frem og finde fordele og ulemper.

Du kan også bare en ha’ en affære: Prøv QuickPOS gratis og uforpligtende i 14 dage

3 tegn på, at du skal gå fra dit kassesystem

  1. Du bliver irriteret

Det går dig på, når kassesystemet gør sit arbejde. Det bliver ikke gjort, som du gerne ville ha’ det. Hvad end det er at lave salgsrapporter eller printe kvitteringer. Det er bare slet ikke så up-to-date, og det går dig på inderst inde. Og så følger kassesystemet desuden ikke med. Funktionerne er totalt out-dated og slet ikke egnet til din restaurant.

Du er first-mover i så mange andre tilfælde. Men når det kommer til din forretnings kraftcenter, så går du ned på udstyr. Det går jo ikke…

  1. Kassesystemet tager dig for givet

Du får ingen gaver. Slet ingen ’Kom så, du kan godt’. Kassesystemet er der aldrig for dig, men hvorfor skulle det også være det? Du vil jo altid være der. Du går ingen steder, tænker kassesystemet. Det kan du ikke, fordi du er bundet til en 24 måneders kontrakt.

Skift billigt til QuickPOS kassesystemet til restauranter. 4000 kroner, mere skal der ikke til, så har du et nyt kassesystem leveret i din restaurant allerede denne uge!

  1. Fremtiden ser ikke lys ud for jer

Du kender det vel godt fra dig selv, at hvis man er sammen med den rette, så virker fremtiden tryg. Sådan er det med vores kassesystem. Det fremtidssikrer din restaurant, så du kan gøre din ting og føle dig tryg.

Se bare på vores slogan: Vi fremtidssikrer restaurant. Og vi får dem til at leve længere. Mere behøver vi vel ikke sige?

Sådan er det at være i et QuickOrder-forhold

Du får dagligt smidt vækstmuligheder lige i hovedet. Det bliver gjort på den kærligste måde, men det er stadig iskold forretningssnak. Sådan er det nemlig at være i et QuickOrder-forhold: Vi forventer, at du gør, hvad du kan for at vækste.

Systemet udvikler sig hele tiden. Med over 12 opdateringer om året kan det være svært at følge med og kende systemet. Heldigvis har vi en fandens dygtig stylist og designer, som gør, at du altid vil kunne finde rundt. Det er en af vores mål, at vores systemer er så brugervenlige, at du og dine tjenere kan finde rundt første gang, I bruger det.

Din trofaste klippe. Det er, hvad QuickPOS er. Når alt brænder på, så ved du, at du altid kan åbne kassesystemet og få et godt råd. Kassesystemet hjælper dig med at gå fra irrationelle tanker, som man af og til kan have, til klare målsætninger og en stålfast motivation.

Din restaurant fortjener et kassesystem, som hjælper dig, når du har brug for det. 24 timers support, er det ikke noget lige for dig? Jo, det er så! Derfor får du selvfølgelig også det.

Der er så mange egoistiske kassesystemer derude. Du kan møde dem på hvilken som helst bar eller cafe i din by. De er opmærksomhedskrævende, tænker på sig selv og står stille. De står fast og er virkelig so-last-year. Men kassesystemrne kan ikke selv se problemet, for dem er det de andre, den er gal med. ”Du kan da også bare…” siger de.

Og ja, det er til at betale

Jeff, en af vores kundeansvarlige siger altid: ”Det er kassesystemet til hvem som helst, der ikke vil have hvad som helst.” Selvom vi ikke er meget for at sige det, så har han ret. Det skal siges, han i forvejen finder lidt for stor glæde i at finde på slogans og den slags. Men lige med den her, så har Jeff fat i noget.

Men det er ikke altid let at være QuickOrder kunde. Eksempelvis er vi lidt trætte af folk, som glemmer at drive sin restaurant som en forretning. Du skal derfor være forberedt på, at hvis du driver din restaurant useriøst, hvor du ikke går op i økonomien, så kan du godt kan få nogle ord med på vejen. Bar’ husk på, at vi gør det med de bedste intentioner. Alt, hvad vi ønsker, er, at restauranter lever længere.

Prisen havde vi nær glemt, men ikke fordi, vi ikke vil tale om den, bare fordi, at den ikke gør nogen forskel. Du vil (som de fleste) nok betale 4.000 kroner den første måned. Efterfølgende måneder betaler du 500 kroner.

Du kan spørge os om alt i chatten eller på tlf. 71 99 26 24

Vi samarbejder med

QuickOrder © 2014 – 2019 • Kochsgade 31D, 5000 Odense C • CVR: 36422459