Kom i gang med takeaway Godt for dig, godt for dine gæster

Nemt for dig, nemt for dine kunder

Ingen forpligtelser, ingen hånd på kogepladen, ingen bøvl, start i dag.

Takeaway er blevet en fast del af restauratørernes hverdag. Og selvfølgelig også en del af QuickOrder. Vi har integreret vores kassesystem med en online bestillingsportal, der gør det nemt og enkelt for dig at håndtere takeaway og nemt for dine madglade gæster at bestille og betale for deres mad. Godt for dig, godt for dine gæster.

Det perfekte setup

For at det hele spiller skal du have en Epson eller STAR printer og en iPad samt adgang til QuickOrder kassesystem.

Hvis du ikke har det, kan vi hjælpe.

Ingen bøvl, start i dag

Du skal hente vores app til din iPad. Direkte i app’en vil du modtage bestillingerne, så dit køkken kan se, hvilke retter de skal lave. Bonprinterne printer automatisk bestillingerne.

Begynd at tage mod takeaway bestillinger 👇

FAQ

Hvad koster det?

Det koster 6% pr. transaktion.

Hvordan kommer jeg i gang?

Udfyld formularen her på siden. Så vil en af vore konsluenter kontakte dig og hjælpe dig igennem.

Hvis du ikke allerede er kunde hos os, så skal du oprettes. 
Efterfølgende bliver du guidet igennem oprettelse af en indløsningsaftale. Når den er indsendt kan der gå 1-3 dage og så er du klar.

Hvordan kan mine kunder bestille?

Du får din helt egen bestillingsside som du kan linke til på din hjemmeside. 
På den side kan dine kunder vælge hvilke retter de ønsker, bestille og betale. 
Når din kunde har lagt en ordre så kommer den direkte ind i QuickPOS og printer en kvittering.

Accordion Title

Man skal have en Epson eller STAR printer og en iPad samt adgang til QuickPOS. Hvis du ikke har det, kan vi hjælpe.